Ogłoszenie (zewnętrzne) o naborze kadry projektu
OGŁOSZENIE O NABORZE KADRY PROJEKTU
W związku z tworzeniem mieszkania wspieranego (opieka wytchnieniowa) dla osób ze spektrum autyzmu i/lub niepełnosprawnością intelektualną w Bielsku Podlaskim zamieszczamy ogłoszenie o naborze na stanowisko opiekuna mieszkania. Tworzone mieszkanie wspierane będzie skierowany do osób z powiatów bielskiego, hajnowskiego i siemiatyckiego.
Obowiązki osoby zatrudnionej na stanowisku opiekuna mieszkania:
- koordynacja działań o charakterze administracyjnym związanych z bezpośrednim zarządzaniem mieszkaniem, w tym także sprawowanie opieki nad właściwym użytkowaniem mieszkania przez jego mieszkańców;
- sprawowanie opieki nad mieszkańcami w trakcie ich pobytu;
- bieżące monitorowanie poziomu funkcjonowania społecznego i stanu zdrowia mieszkańców i reagowanie w sytuacji pogorszenia się stanu zdrowia czy zaprzestania zażywania leków;
- współpraca i wspieranie mieszkańców w rozwiązywaniu ich problemów, w szczególności udzielanie pomocy i wskazywanie sposobów załatwiania bieżących spraw codziennych, osobistych i urzędowych;
- uczestnictwo i koordynacja w realizacji usług świadczonych w mieszkaniu wspomaganym;
- wspieranie mieszkańców,
- współpraca z rodzinami mieszkańców;
- pomoc w rozwiązywaniu konfliktów pomiędzy mieszkańcami.
Wymagania:
- Kwalifikacje do wykonywania jednego z zawodów: pedagog, psycholog, pracownik socjalny, terapeuta środowiskowy lub zajęciowy, pielęgniarka, asystent osoby niepełnosprawnej; lub osoba, która posiada doświadczenie w pracy z osobami zagrożonymi wykluczeniem społecznym, np. w opiece nad rodziną zagrożoną wykluczeniem społecznym (do oświadczenia poza zatrudnieniem na podstawie umowy o pracę zalicza się wykonywanie usług w oparciu o umowy cywilnoprawne, odbyte staże, praktyki oraz wolontariat) i odbyła minimum 80-godzinne szkolenie dotyczące zakresu realizowanej usługi (możliwość udziału
w ramach projektu). - Otwartość na podnoszenie kwalifikacji, dyspozycyjność weekendowa odbycia kursu przed rozpoczęciem pracy,
- Kreatywność oraz empatia,
- Mile widziane doświadczenie w pracy z osobami z Całościowymi Zaburzeniami Rozwoju i /lub niepełnosprawnością intelektualną.
Organizator – pracodawca zapewnia:
- stabilną umowę na czas realizacji projektu,
- możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych,
- pracę w dynamicznym zespole.
Praca będzie świadczona w różnych godzinach, także w miarę potrzeb, w godzinach nocnych i w trybie zmianowym.
Planowany termin rozpoczęcia zatrudnienia: wrzesień/październik 2020 r. .
Osoba wybrana do zatrudnienia będzie mogła wziąć udział w kursie dla opiekunów z zakresu realizowanych usług na rzecz osób z całościowymi zaburzeniami rozwojowymi i niepełnosprawnością intelektualną oraz udzielania pierwszej pomocy i pomocy przedmedycznej. Kurs został zaplanowany na okres sierpień – listopad 2020 r. Będzie odbywał się popołudniami i w weekendy. Udział w kursie dla wybranej kadry projektu będzie BEZPŁATNY.
Ponadto osoba zatrudniona na w/w stanowisku weźmie udział w wyjazdach wprowadzających i diagnostycznych, których celem będzie poznanie i wstępna diagnoza podopiecznych placówki oraz tworzonego mieszkania wspieranego.
Ankietę rekrutacyjną (załącznik do ogłoszenia) CV oraz list motywacyjny należy przesyłać na adres:
dobremiejsce@kta.bialystok.pl z dopiskiem „OPIEKUN MIESZKANIA”.
Dodatkowe informacje pod numerami telefonów:
Anna Dojlida-Jurczak (dyrektor Dziennego Domu Pomocy): 533 663 116, Nina Zawadzka (zastępca dyrektora): 85 745 37 44, Justyna Matus (zastępca dyrektora): 85 745 37 44.
Organizator – pracodawca zastrzega możliwość kontaktu z wybranymi osobami. Zgłoszenia można przesyłać do końca września 2020 r.
Do pobrania:
ankieta_opiekun_mieszkania.pdf
ogloszenie_opiekun_mieszkania.pdf